1. Betaalmogelijkheden
|
|||||||
2. Hoe lang is de levertijd?
|
|||||||
3. Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
|
|||||||
4. Wie is comfort-producten.nl?
|
|||||||
5. Hoe zit het met mijn veiliheid en privacy?
|
|||||||
6. Heb ik bedenktijd?
|
|||||||
7. Kan ik veilig betalen?
|
|||||||
8. Hoe kan ik een klacht indienen?
|
|||||||
9. Hoe plaats ik een bestelling?
|
|||||||
10.Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
|
|||||||
11. Bijkomende kosten? | |||||||
1. Betaalmogelijkheden Bij ons kunt u op onderstaande manieren betalen:
2. Levertijden
3. Betaling voor bestellingen uit Europa of daar buiten.
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder het product in bezit heeft gekregen. Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen. Ingeval van diensten verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. Richtlijnen Voor alle retourzendingen gelden de volgende richtlijnen ten aanzien van de zending: •Het product degelijk verpakt dient te zijn (in de originele verpakking) met een omdoos. •Bij beschadiging van het product wordt er een waardevermindering in rekening gebracht. •Het product dient volledig met alle accessoires, kabels, boekjes, etc ingeleverd te worden. •Gelieve geen stickers, plakband of etiketten op de originele doos aanbrengen. •Stuur de producten altijd gefrankeerd en verhoogd aansprakelijk naar Comfort-Producten. • Bij ongefrankeerde retour gezonden pakketten of onder rembours opgestuurde retour pakketten worden eventuele kosten in rekening gebracht. Terugbetaling In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Retouradres:
Comfort-producten.nl
Trasmolenlaan 12, 3447 GZ Woerden, Nederland
7. Veilig betalen Uw betaalopdrachten worden in een beveiligde omgeving verwerkt, die is voorzien van minimaal een SSL-certificaat. 8. Klachten afhandeling Wanneer u een klacht heeft kunt u ons van 08:30-17:00 telefonisch of per email bereiken. Wij zullen er alles aan doen om u bij de reeds +18.000 fans bij te schrijven. Mocht u toch niet tevreden zijn kunt u deze voor leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie op www.sgc.nl. In het geval van een klacht of geschil kunt u ook terecht op http://ec.europa.eu/consumers/odr. 9. Hoe plaats ik een bestelling? Wanneer u een artikel wilt bestellen klikt u op "bestellen". Dit product is nu in uw winkelwagen geplaatst. U kunt er voor kiezen om direct af te rekenen of verder te winkelen. Als u ervoor kiest uw bestelling af te rekenen gaat het als volgt: Stap1 U ziet een overzicht met de door u toegevoegde artikelen in de winkelwagen. Stap 2 Hier vult u uw gegevens in. Stap 3 Hier ziet u een overzicht van uw producten en gegevens die u heeft ingevuld. Stap 4 Afronden van de bestelling door betaling. 10. Hoe wordt mijn bestelling verzonden? Alle bestellingen worden verzonden met PostNL. Met uitzondering van bestellingen die door onze gecertificeerde monteurs gemonteerd worden. Deze bezorging gebeurt op afspraak. 11. Bijkomende kosten - geen! Al onze prijzen zijn inclusief BTW en toeslagen. Het bedrag dat u ziet in onze webshop zijn onze uiteindelijke prijzen die wij u zullen berekenen. Wij houden zelf ook niet van onverwachtse kosten dus wat u ziet op onze website zijn de uiteindelijke prijzen. Vagen? Neem contact met onze klantenservice op. |